Juu tänään oli sitten inssi ja juuri ennen inssiä 3 ajokertaa.
Ajot meni suht hyvin, mitä nyt sammutin auton kerran johki keskelle risteystä, mutta muuten se sujui ilman suurempia mokia.

Mutta sitten se inssi.
Mä en vaa osaa.
Heti ensimmäinen liittyminen isommalle tielle, olin kääntymässä siihen kiihdytyskaistalle kuten pitääkin, mutta inssisetä oli sitä mieltä että mä olin menossa suoraan sinne muitten alle ja nappas ratista kiinni. Turha siinä enää väittää vastaan. Valitti se monesta muustakin asiasta, mitkä oon ajotunneilla tehny ihan samoin ilman että maikalla on ollu valittamista asioista.
7 ajokertaa lisää. 4 maanantaina ja sitten ne 3 just ennen inssiä perjantaina.
Mä todella toivon että se ei ole sama setä sitten ens perjantaina kun on uus yritys. Pääsen sitten sähläämään perjantain neljänruuhkaan. Hienoa.