Viimonen tunti Teen kanssa (oli kyllä jo eilen, mutta kun en aikasemmin päässy kirjottelemaan).
T viskas mulle avaimen kouraan ja sano että mene autolle säätämään penkki, peilit ja muut ja jäi ite vielä tupakalle autokoulun oven eteen.
Ei siinä ketään, menenhän minä, vaikka enpä minä ehtiny muuta ku penkin laittamaan kun T jo hipsi perässä autolle. Parkkikselta hus ja tielle ajelemaan muiden autojen joukkoon. T joutui koko ajan muistuttamaan että katse kauas eteen eikä niihin mittareihin ja siihen muutaman metrin päähän. Jälleen onnistuin sammuttelemaan autoa vähän sinne ja tänne, mutta ei se ketään. Saan mä mokailla. Liikenneympyröihin mentiin pyörimään, mutta ne meni jotenki niin nopsakkaasti että enhän mä juur mitään ehtiny ees tajuta. Tokassa ympyrässä T hyökkäs polkimiin ja mä en ees ehtiny kunnol tajuu koko hommasta mitään kun se oli jo ohi. Uudestaan samaiseen ympyrään ja sitten menikin jo paremmin. Takas autokoululle ajeltiin sitten vähän eri reittiä ja pääsin vaihtelemaan isommille vaihteille ja ajelemaan huimaa kaheksaakymppiä. Hih.

Vähän harmittaa että oli viimonen tunti Teen kanssa, mutta tulee T vielä mun seuraavalle ajotunnille takapenkille taustapiruksi kattelemaan kuinka Vee opettaa. Vähän jänskättää kun tulee toinen maikka ja isompi auto.

Ajon jälkeen T ilmoitti että sitten mennään autokoululle sisälle varaamaan mulle aikaa kirjallisiin. Iiiiks, Tiistaina ois heti aamusella sitten kirjalliset edessä. Toivottavasti menee läpi.