Näköjään unohtui kertoilla siitä toisesta yrityksestä joka sekin meni vituiks.
Heti ensimmäinen liikenneympyrä ja minä kuulemma löin jarrut pohjaan kesken ympyrää ja takana tuleva meinas kuulemma ajaa perään. Ite en kyllä muista niin tehneeni, mutta kai se inssisetä on oikeessa, mikäs minä olen väittelemään jos herra kerta oli sitä mieltä. Ja sitten toinen moka, en ajanut yhden auton perään, vaikka ois kai pitänyt sillä väistäminenkin oli väärin. No Sain minä sentään kehuja Veeltä joka myöskin istuskeli inssin ajan takapenkillä. Mie osasin katella kevyenliikenteen joka ikisessä risteyksessä, enkä ajanu pikkupoikien yli jotka yhtäkkiä juoksivat tielle. Hiukka pelästyin kun huomasin että pikkupojat meinaa juosta alle, mutta onneksi refleksit toimi ja auto pysähtyi, ja pojatkin kyllä pysähtyi kun tajusis että auto tulee.
No seuraava yritys sitten 2.2. Toivottavasti kolmaskerta onnistuisi, alkaa meinaan olee jo noloo tää säätäminen ja tulee äipälle kalliiksi mun autokouluni.